Stosik lipcowy #18 (#6/2014)

Witajcie!
Dzisiaj chciałabym przedstawić nabytki lipca, odruchowo chciałam napisać czerwca, w którym żadnych książek nie zakupiłam, ani nie dostałam. W lipcu już było inaczej, na moje półki trafiło kilka książek, które bardzo cieszą (choć brakuje jednej, która przybyła do mnie w lipcu)

Od Wydawnictwa SQN:



W tym miesiącu, ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu udało mi się nawiązać współpracę z Wydawnictwem Sine Qua Non i otrzymałam dwie książki do recenzji:

którą już przeczytałam i recenzję można było przeczytać na blogu. Książka ta jednak powędrowała do mojego D. (stąd też brak zdjęcia, a nie chcę powtarzać tego z recenzji), który bardzo pragnął ją przeczytać odkąd dowiedział się, że autobiografia Colina McRae pojawiła się na rynku.

Michelle Cohen Corasanti - Drzewo migdałowe
w tej chwili czytam tę książkę i jestem nią oczarowana, wkrótce powinna się pojawić recenzja na jej temat.

Zakupione:


Stephen King - Misery, Miasteczko Salem oraz Pan Mercedes
Te dwie pierwsze kupiłam w Biedronce, w moim ulubionym kieszonkowym formacie za 9,99, więc nie mogłam przejść obok obojętnie, skoro poszukiwałam ich już jakiś czas. Pan Mercedesa na mojej Kingowskiej półce nie mogło zabraknąć i mam nadzieję już wkrótce się za niego zabrać.

Matthew Quick - Niezbędnik obserwatorów gwiazd
Po roku od przeczytania Poradnika pozytywnego myślenia, który był naprawdę poruszającą książką, choć początkowo nie doceniłam jego potencjału postanowiłam sięgnąć po inną książką autora. Także zakup Biedronkowy.

A Wy czytaliście któraś z tych książek, a może macie na któraś ochotę? Coś szczególnie polecacie?

Komentarze

  1. Czytałam tylko "Misery" i nie byłam specjalnie zachwycona, inne książki Kinga, jakie miałam okazję czytać bardziej mi się podobały. Również przygarnęłam "Niezbędnik obserwatorów gwiazd", ale jeszcze nie czytałam i w sumie mi się nie spieszy. A na książkę "Pan Mercedes" się przyczajam, ale póki co mam kilka innych książek "must have" więc King musi trochę poczekać (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej! Wszystkie książki z Twojego stosika to książki, które baaardzo chcę przeczytać!

    im-bookworm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze polecam "Niezbędnik obserwatorów gwiazd", bo to naprawdę lektura godna przeczytania. Ja mam jeszcze ochotę na "Drzewo migdałowe".

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety żadnej nie znam. Jednak od jakiegoś czasu mam ochotę powrócić do Kinga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam Ci książki Kinga, przede wszystkim "Miasteczko Salem". Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Przeczytałeś moją recenzję/post? Podziel się swoją opinią. Za każde pozostawione tutaj słowo z całego serducha dziękuję! :)

Popularne posty