Straszny film 5 (2013)

SCARY MOVIE 5
USA | 2013
KOMEDIA
REŻYSERIA: MALCOM D. LEE
SCENARIUSZ: DAVID ZUCKER, PAT PROFT

Komedie, które są parodią wielu filmów to dla mnie rzadkość w oglądaniu. Nie lubię, a co za tym idzie nie sięgam. Jednak ostatnimi czasy robię odstępstwa od wyjątków i kusze się na produkcje, których wcześniej bym sama nie włączyła. Nie tak dawno wybór (nie tak do końca mój) padł na „Straszny film 5”. Poprzednich części nie widziałam, jak już to urywki, ale doskonale wiedziałam co to za film i czego można się w nim spodziewać.

„Straszny film 5” to parodia horrorów (i nie tylko horrorów), które wyszły na przestrzeni kilku lat. A sparodiowane zostały m.in.: „Paranomal Activity”, „Czarny łabędź”, „Mama”, „Geneza planety małp”, „Sinister”, „Pięćdziesiąt twarzy Grey’a”, „Incepcja”, „Martwe zło”, „Dom w głębi lasu”, „Igrzyska śmierci” oraz „Służące”.


Trójka dzieci ginie gdzieś w niewyjaśnionych okolicznościach, zostaje ona odnaleziona w domku w lesie, ale jest z nimi coś nie tak. Dzieci twierdzą, że w tym czasie opiekowała się nimi Mama. Dziećmi zaczyna opiekować się wujek dzieci wraz ze swoją żoną. A w ich domu, który jest zresztą otoczony kamerami zewsząd, zaczynają dziać się dziwne rzeczy, które starają się rozwiązać.

Na pewno nie jest to film górnolotny. Nie jest to także produkcja, która przypadła mi do gustu. Owszem obejrzałam, ale nie jest to gatunek, który jest w stanie sprostać moim wymaganiom. Scen, które mnie bawiły było naprawdę mało, cały czas dopadała mnie żałość, że można było nakręcić tak pozbawiony sensu, choć przynajmniej była jako taka fabuła, film. „Straszny film 5” to naprawdę straszny film, gdyż komuś takiemu jak ja, nie lubiącego parodii.


Nie mam porównania z poprzednimi częściami tegoż filmu, więc nie wypowiem się co do poziomu piątej odsłony względem pozostałych. Oceniam film, tak jak go widzę w tej chwili, nie podobał mi się, choć obejrzałam go do końca. Mogłam z pewnością w tym czasie obejrzeć coś innego, ale też byłam ciekawa tych filmów z racji tego, iż często o nich słyszałam. Osobiście nie polecam, są lepsze filmy.

Komentarze

Prześlij komentarz

Przeczytałeś moją recenzję/post? Podziel się swoją opinią. Za każde pozostawione tutaj słowo z całego serducha dziękuję! :)

Popularne posty