Chcewajki książkowe

Witajcie!

Dzisiaj pragnę zaprezentować kilka książek (początkowo myślałam o dziesięciu, ale wybrałam te najbardziej must have i oto są), które bardzo chciałabym posiadać na swojej półce. Zbliżają się moje urodziny, a i do świąt pozostał miesiąc, więc postanowiłam zaprezentować te pozycje, które mnie kuszą już od dawna, lub też dopiero zaczęły. Nigdy nie mam dość nowych książek i chętnie je przyjmuje, a nieraz to trzeba mnie siłą odciągać od półki (o czym przekonał się już doskonale mój D.) w sklepie. Nie przedłużając zapraszam do kilku najbardziej pożądanych przez mnie książek.


Zacznę od książki polskiej autorki, której twórczość bardzo chcę poznać. Pozycja zaintrygowała mnie bardzo po recenzji Esy i od tej pory usilnie rozglądam się za tą pozycją. Jest to Inframundo M.A. Trzeciak. Książkę tą bardzo chcę przeczytać i z chęcią zobaczyłabym ją na swojej półce.

Jak mogliście już z pewnością zauważyć lub też nie, bardzo lubię książki Stephena Kinga. Jak tylko trafia mi się okazja zakupu jakieś której nie czytałam bez wahania ją kupuje. Jest jednak pozycja, która szczególnie mnie intryguje i której jak na złość nie mogę nigdzie znaleźć. Zielona mila to właśnie ta powieść, która jest bardzo przez mnie pożądana i która bardzo ucieszyłaby moje oko na kingowskiej półce. I fakt jest taki, że najbardziej ucieszyłaby mnie wersja z okładką niefilmową, ale ważna jest treść, a nie okładka.

Kryminały, thrillery to książki po które sięgam chętnie. Jakiś czas temu skusiłam się na zakup pozycji pod tytułem Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet. Jako, że nie lubię zaczynać książki, której kontynuacji nie mam na półce, a jest ona dostępna na rynku. Dlatego też Dziewczyna, która igrała z ogniem oraz Zamek z piasku, który runął należą do moich chcewajek. Jest to trylogia, która zbiera wiele pozytywnych opinii i którą warto poznać, dlatego chciałabym, aby dopełniła się moja półka o te dwa tomy.

Dawno, dawno temu wspominałam o książce Chata, którą czytałam równie dawno. Wiem o istnieniu kolejnej części, którą to bardzo chętnie bym przygarnęła. Są to Rozdroża, mam nadzieję, że i ta powieść wywoła we mnie tyle emocji, ile Chata.

Są książki, do których podchodzę inaczej, ale z których wyciągam dużo dużo więcej. Właśnie najnowsza książka Szymona Hołowni pod tytułem Holyfood należy do tej kategorii. Jest to pozycja, która myślę, że rozjaśniła by mi troszeczkę pewne nurtujące mnie kwestie, która naprowadziłaby mnie na pewne wnioski.

Jest jeszcze jedna książka Stephena Kinga, którą chętnie bym przygarnęła. Mowa tutaj o najnowszej powieści króla horroru, czyli Przebudzenia, książka ta bardzo mnie intryguje i zastanawia. Oczekiwałam jej chyba bardziej, aniżeli znajdującego się już na mojej półce Pana Mercedesa, który jakiś czas już czeka na swoją kolej.

Jestem w trakcie czytania książki Łukasza Orbitowskiego Zapiski nosorożca, która mnie powala, dlatego też z przyjemnością zapoznałabym się z innymi książkami autora. Najbardziej przywołuje mnie ta najgłośniejsza, czyli Szczęśliwa ziemia.








A Wy czytaliście, którąś z tych książek? A może też chcielibyście posiadać na swojej półce którąś?

Komentarze

  1. Życzę abyś przynajmniej przygarnęła z połowę tych swoich chciewajek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prozę Marty A. Trzeciak polecam Ci bardzo. A sama pragnę nowego Kinga!

    OdpowiedzUsuń
  3. Trylogia Millenium mnie zawiodła niestety... ale tobie życze, żeby ci się spodobała ;)

    http://pasion-libros.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Larsson i King to autorzy godni ,,chciejki" :) Mnie ich powieści zachwyciły.

    OdpowiedzUsuń
  5. Od chwili, w której pierwszy raz obejrzałam "Zieloną milę" marzę o tym, aby przeczytać książkę :) Chętnie widziałabym ją w swojej biblioteczce :)

    http://ksiazkowy-swiat-niki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo jak Ty :), choć Kinga swoją drogą uwielbiam :)

      Usuń
  6. King i Hołownia - te dwa nazwiska przykuły moją największą uwagę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Przeczytałeś moją recenzję/post? Podziel się swoją opinią. Za każde pozostawione tutaj słowo z całego serducha dziękuję! :)

Popularne posty