Pokochaj fotografie (numer 18)

O tym, że fotografia to część mojego życia już na pewno wspomniałam. Niedawno poszukując inspiracji, ale także wskazówek, aby być lepszą w tym co robię natknęłam się na darmowy magazyn fotograficzny o tytule Pokochaj fotografie. Chciałabym opowiedzieć o numerze osiemnastym, który na razie przeczytałam.


To magazyn pełen fotografii, które inspirują. Przede wszystkim nie ma są tutaj publikowane zdjęcia znanych i rozpoznawalnych fotografów, ale ludzi, którzy traktują fotografię nie tyle, co zawodowo, co hobbistycznie.

Każdą stronę na tablecie na której znajdowały się zdjęcia obserwowałam dokładnie i chłonęłam wszystkie szczegóły. Co prawda nie znajdziemy tutaj wskazówek bezpośrednich jak robić zdjęcia, ale dużo inspiracji na to jakie zdjęcia możemy robić.

Ogromnym atutem całego magazynu jest to, że jest darmowy, a ponadto na stronie pokochajfotografie.pl znajdziemy także filmy, które nauczą nas wielu przydatnych fotografowi wiadomości.

Jestem w trakcie czytania numerów wcześniejszych i z niecierpliwością czekam na kolejny numer. Wydaje mi się, że jest to magazyn, który nie jest kierowany wyłącznie do osób, które wiążą z fotografią szersze plany, ale także tych, którzy robią zdjęcia na wakacjach, czy przy innych okazjach,

Komentarze

Popularne posty