Odchudzanie.

Wbrew tytułowi to nie będzie post, o odchudzaniu, a o pewnym opowiadaniu, które przeczytałam w serwisie opowiadania.pl autora Smith12, bardzo lubię twórczość tego autora, gdyż potrafi on w niesamowity sposób poruszyć wiele tematów z życia codziennego. Dzisiaj przeczytałam jednak opowiadanie noszące tytuł   Ostatnia dieta  jak wskazuje tytuł można się domyślić, że będzie on dotyczył odchudzania. W Ostatniej diecie znajdzie się trochę przerysowanych elementów, ale właśnie taka hiperbola ukazuje jakim ogromnym problemem jest "odchudzanie" popularne wśród nastolatek, które częściej się głodzą niż prawdziwie odchudzają. Opowiadanie Smith12 to idealny środek przeciwko anoreksji i odchudzaniu. Warto również przeczytać inne opowiadania tegoż autora, szczególnie Plotkę, gdyż ukazuje samą prawdą. Ogólnie biorąc Smith12 porusza tematy związane z codziennym życiem i jego absurdami, a do tego sposób i język jakim piszę jest niezwykle przyjemny, że opowiadania czyta się lekko, mimo że tematyka nie zawsze jest lekka.

Serwis opowiadania.pl to naprawdę zbiór dobrych, ale też oczywiście i gorszych opowiadań, aż czasem mam wrażenie, że moje "wypociny" tam nie pasują, ale szczerze mówiąc nie potrafię przestać pisać, bo historie same mi się pchają do głowy, tak bardzo mnie męczą, że w końcu je zapisuje.

Pozdrawiam,
MsPikuss/Pikuś

Komentarze

Popularne posty