Książki na wakacje

Dzisiaj zamiast stosu, którego nie będzie, gdyż żadne książki nie przybyły do mnie w czerwcu, chciałam zaprezentować te książki, które mam zamiar przeczytać w tegoroczne wakacje, dla mnie ponownie dwumiesięczne, choć i zeszłoroczne do tych trzymiesięcznych także nie należały z racji praktyk, ale w tym roku to już zupełnie inna sprawa. Wybrałam ze swojej i półki siostry kilka książek, które na półce zalegają i czekają na mnie już długi czas i chciałabym się z nimi w końcu zapoznać. Ciekawi jakie książki wybrałam sobie na letnie dni?

STEPHEN KING - JOYLAND
Książkę kupiłam na krótko po jej premierze i chciałam od razu się za nią zabrać, ale jakoś odkładałam to w czasie, aż w końcu przyszedł czas, żeby się za nią zabrać. To jedyna z posiadanych przez mnie książek Stephena Kinga, której jeszcze nie przeczytałam.








JO NESBO - TRZECI KLUCZ | PENTAGRAM | KARALUCHY
W zeszłym roku czytałam dwie książki tego autora, czas najwyższy, aby zapoznać się z pozostałymi trzema, które zalegają na mojej półce.







VIRGINA C. ANDRWES - KWIATY NA PODDASZU

Z tą serią i samą autorką chce się zapoznać od długiego czasu i choć na mojej półce, wciąż tylko część pierwsza to jednak mam zamiar ją przeczytać w tegoroczne wakacje.

SIMON BECKETT - CHEMIA ŚMIERCI
Tytuł mnie intryguje, a wciąż nie mogę wziąć do ręki tej książki i zacząć czytać, trochę się obawiam, liczę na to, że te wakacje rozwieją moje obawy.






CARLOS RUIZ ZAFON - KSIĄŻĘ MGŁY | CIEŃ WIATRU | GRA ANIOŁA | WIEZIEŃ NIEBA
Do Cienia wiatru i jego kontynuacji przymierzam się już naprawdę długi czas i są to kolejne wakacje, kiedy obiecuje sobie zacząć te książki. Książę mgły zaś czeka na mnie od ubiegłego roku i po prostu potrzebowałam przerwy pomiędzy tą książką, a Pałacem Północy, gdyż wiem, że obie książki są trochę schematyczne.

ALICE MUNRO - DROGIE ŻYCIE

Dostałam na święta, a że czytała ją siostra nie zabrałam się za nią. Teraz czas nadrobić.






CAMILA LACKBERG - KAZNODZIEJA
Poprzednia książka autorki bardzo mi się podobała, dlatego też postanowiłam kupić kolejną, ale obowiązki nie pozwoliły mi na zapoznanie się z nią do tej pory, czas to zmienić!








STEFAN ŻEROMSKI - WIERNA RZEKA


Przyniesiona z półki "Podaj dalej" mocno mnie intryguje, a to dlatego, że tego polskiego autora bardzo sobie cenię, więc z przyjemnością zapoznam się z tą książką.









Jak widać rządzą tu głównie kryminały, ale takie książki sprawiają mi największą satysfakcję. Pod koniec wakacji zrobię podsumowanie ile z tych książek udało mi się przeczytać, mam nadzieję, że wszystkie.
A Wy czytaliście te książki, któreś polecacie?

Komentarze

  1. "Chemię śmierci" bardzo polecam! Udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam jedynie Żeromskiego, więc może się skusze na którąś z zaproponowanych przez Ciebie. "Joyland" mam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam prawie wszystkie tytuły, ale żadnego nie czytałam :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Przeczytałeś moją recenzję/post? Podziel się swoją opinią. Za każde pozostawione tutaj słowo z całego serducha dziękuję! :)

Popularne posty