KONKURS - ROZDAWAJKA NOWOROCZNA

Witajcie!
Dzisiaj przygotowałam dla Was konkurs, tego jeszcze u mnie nie było. Zbliżają się święta, więc postanowiłam, że będzie to dobry czas na zorganizowanie właśnie takiej rozrywki. Zasady są proste, do jednej osoby trafi nowy Poradnik Pozytywnego Myślenia, nieczytany. Czas na zgłoszenia macie do 31.12.2014 r., ogłoszenie konkursu nastąpi  kilka dni po nowym roku (pomiędzy 01.01. - 03.01.2015 r.). Zaś aby wygrać należy odpowiedzieć na krótkie pytanie, oraz napisać swój adres e - mail:

Jaki jest mój sposób na pozytywne myślenie?


Regulamin:

  1. Organizatorem konkursu jest Ola z bloga Sometimes I feel that I'm going to another world.
  2. Aby wziąć udział w konkursie należy odpowiedzieć na pytanie konkursowe: Jaki jest mój sposób na pozytywne myślenie?.
  3. Konkurs trwa od dnia ogłoszenia (22.12.2014r.) do 31.12.2014 r.
  4. Wyniki zostaną ogłoszone najpóźniej 03.01.2015 r. Ze zwycięzcą skontaktują się drogą mailową. W momencie braku odpowiedzi od zwycięzcy zostanie wytypowany ktoś inny.
  5. Adres wysyłkowy musi znajdować się na terenie Polski.
  6. Przesyłkę wyślę do dwóch dni od momentu otrzymania adresu zwycięzcy.
Zachęcam do wstawienia baneru na swojego bloga:



Spraw sobie prezent na nowy rok!

Komentarze

Popularne posty