20 najciekawszych faktów o mnie!

fot. mój prywatny fotograf

Tak sobie myślałam, że mógłby to być dobry pomysł. Długo siebie przekonywałam, aż w końcu postanowiłam uchylić Wam rąbka tajemnicy o sobie i opowiedzieć o kilku faktach, których z pewnością o mnie nie wiecie. Padło na liczbę dwadzieścia. Także pora na to, abyście poznali kilka informacji o mojej osobie! Wszyscy gotowi, na aż 20 faktów?

Mój cudowny futrzak :)

Fakt #1 Kocham koty – w domu mam trójkę. Była i piątka, ale nastąpiła seria niefortunnych zdarzeń. Każdy z nich jest inny, ale wszystkie da się kochać. Nie wyobrażam sobie życia bez kotów, są ze mną od najmłodszych lat. Aktualizacja, dnia 4 października przyniosłam kota do domu, nie wiemy czy zostanie, czy znajdzie nowy dom, na razie jest.

Fakt #2 Uwielbiam jeździć pociągami – nie ważne, że czasami dłużej i czasami niekomfortowo, ja po prostu lubię podróże pociągiem. Od niedawna także fotografia kolejowa sprawia mi wiele radości [te wpływy Narzeczonego]. Galerię można zobaczyć pod adresem: www.facebook.com\pikos.lisz.foxgrafia

Fakt #3 Uwielbiam chodzić w trampkach – to buty, których jakby zliczyć liczbę par mam najwięcej, ale chodzę w nich najczęściej. Bordowe, białe, niebieskie, żółte, zielone i… mocno zniszczone czerwone trzymane z nostalgii, bo koncertowe, a nastoletnich koncertów się nie zapomina.

Fakt #4 Uwielbiam różnorakie kolczyki – uwielbiam kupować kolczyki, mam dosyć pokaźną kolekcję, choć ostatnimi zamiennie zakładam czarne i białe kulki.

Fakt #5 Nienawidzę się spóźniać ­– wolę być wszędzie o kilka minut [kilkanaście!] za wcześnie, niż o ten czas za późno.

Fakt #6 Nie lubię żelek – zawsze to wywołuje zdziwienie, ale ja po prostu nie przepadam za żelkami. Nie przekonają mnie, ani Misie Haribo, ani kwaśne. Fuu!

Fakt #7 Za to kocham czekoladę – i mogłabym ją jeść kilogramami [może niekoniecznie to po mnie widać]. Za Milkę Oreo dam się pokroić, ale nie pogardzę gorzką, a wręcz przeciwnie przyjmę nieraz z większą radością niż Milkę Oreo.

Fakt #8 Praktycznie w ogóle nie oglądam telewizji – informację czerpię z innych źródeł, a oglądanie wszystkich „odgrzewanych kotletów” i innych produkcji mnie nie bawi. Wolę ten czas spędzić czytając lub na rozmowie z najbliższymi.

Fakt #9 Nie jadam w fast-foodach  – nie przełknę, chyba, że zmusza mnie do tego sytuacja [a i tak rzadko]. Nie lubię, próbowałam, więc podziękuję. Skuszę się jedynie czasem na czyjeś frytki i nie odmówię lodów.

Fakt #10 Pisałam wiersze [i czasem też mi się zdarzy coś wymyślić] – dla wytrwałych mogę powiedzieć, że jakieś próbki znajdują się na tym blogu. Wiersze były różne: o niespełnionej miłości, o życiu, o wierze i o idolach lat nastoletnich.

Fakt #11 Częściej obejrzę się za starszym samochodem, niż za nowym – nie to, że nie podobają mi się nowe samochody, ale dla mnie te starsze mają dusze. Wiecie, więc już że jak zobaczycie kogoś kto zwróci uwagę na Golfa II,  a nie najnowsze Porsche to ja. A tak nawiasem największą słabość mam do… MALUCHA, czyli Fiata 126p. A wzdycham na widok Mercedesa W108.


Fakt #12 Boję się ciemności – do ciemnego pomieszczenia nie wejdę sama, nie zostanę w nim, a nawet nie zasnę.

Fakt #13 Kolekcjonuje bilety – pociąg, kino czy muzeum nie ważne! Pikos zachowa bilet i schowa do specjalnego pudełka. A jak się miło ogląda po latach?

Fakt #14 Jako dziecko chciałam zostać weterynarzem – potem dostałam obrzydzenia do ran. I skończyły się marzenia.

Fakt #15 Nie lubię alkoholu (a w szczególności wódki i piwa) ­– wypije, kiedy muszę, ale przecież nikt nie może mnie zmusić. Może przepadam za białym winem i whisky, ale praktycznie go nie pijam. A wynika z tego, że rozważam w serduchu całkowitą abstynencję dla drugiego człowieka.

Fakt #16 Uwielbiam kubki – mam ich bardzo wiele, ale tak się składa, że uwielbiam w nich pić, szczególnie kawę albo herbatę.

Fakt #17 Muszę zapisywać sobie rzeczy do zrobienia, kiedy ktoś mi to mówi –bo czasem zapomnę o tym i jest problem.

Fakt #18 Mam dużo torebek – niektóre noszę sezonowo, a niektóre wyciągam mając na nie humor. Oczywiście są i te ulubione. Jednak wiecznie nie mam co nosić.

Fakt #19 Nadal piszę piórem – długopis nie jest dla mnie, zdecydowanie wolę pióro z czarnym atramentem. Koniecznie czarnym.

Fakt #20 Lubię oglądać filmy animowane ­– bo chyba każdy lubi czasami odkryć w sobie dziecko.


Coś Was szczególnie zaskoczyło?


Komentarze

Popularne posty