Stosik grudniowo - styczniowy #1


Postanowiłam sobie od tego roku publikować co miesiąc swój stosik, czyli wszystkie książki, które kupiłam, wypożyczyłam, pożyczyłam, dostałam, ale także ewentualne albumy czy komiksy w danym miesiącu. Zacznę od połączonego stoisku grudniowo - styczniowego, gdyż w grudniu sporo książek (i nie tylko) dostało się na moją półkę, za sprawą moich urodzin i świąt.

KSIĄŻKI:



  1. S.B. Elfgren,  M. Strandberg Krąg (wygrana w konkursie na lubimyczytać.pl - przyszła, jeszcze w listopadzie, ale w jego przed ostatni dzień) (brak na zdjęciu, z powodu aktualnego braku na półce)[recenzja/opinia]
  2. Lewis S. Clive Opowieści z Narnii (książka pożyczona)
  3. Nesbø Jo Człowiek Nietoperz (prezent bożonarodzeniowy)
  4. Nurowska Maria Dom na krawędzi [recenzja/opinia]
  5. Pilipiuk Andrzej Trucizna (wygrana w konkursie na lubimyczytać.pl)
  6. Rowling K. Joanne Trafny wybór (prezent urodzinowy)
  7. Straub Peter, King Stephen Talizman (wypożyczone z biblioteki)
  8. Straub Peter, King Stephen Czarny dom (wypożyczone z biblioteki) [recenzja/opinia]
Po raz pierwszy w moim życiu na mojej półce pojawiły się książki, których ani nie kupiłam, ani nie wypożyczyłam, po prostu je wygrałam co dla mnie było miłym i pozytywnym zaskoczeniem. Stosik może nie jest wybitnie liczny, ale jestem z niego zadowolona i nie mogę się doczekać, kiedy zatopię swoje "zęby" w wymienionych powyżej  pozycjach (bo czterech z nich, wciąż nie miałam czasu i okazji rozpocząć). Najbardziej ciekawa jestem książki J.K. Rowling Trafny wybór, bowiem Harry'ego Pottera pochłonęłam, nie mniej interesuje mnie Trucizna Andrzeja Pilipiuka, czy Człowiek nietoperz Jo Nesbø, szczególnie, że do twórczości tych autorów po prostu się już zbierałam jakiś czas. Jest i "Narnia", którą kiedyś zaczęłam, ale nie skończyłam, a inna książka C.S. Lewisa Listy Starego Diabła do Młodego były dla mnie ciekawą i fascynującą lekturą. Trzy spośród tej ósemki już przeczytałam, dwie jeszcze w roku ubiegłym, a jedną już w nowym roku, odnośniki do recenzji znajdują się przy danej książce, oddając wypożyczony Czarny Dom nie mogłam się powstrzymać i wypożyczyłam cześć pierwszą opowieści o Jacku Sawyerze - Talizman.

KOMIKS:
Niestety na mojej półeczce jest tylko jeden, ale chciałoby się więcej, może kiedyś...

  1. Wielka kolekcja komiksów Marvela: The Amazing Spiderman
ALBUMY:


  1. Red Hot Chili Peppers - Blood Sugar Sex Magik (prezent urodzinowy) [Na temat]
  2. Red Hot Chili Peppers - One Hot Minute (prezent urodzinowy) [Na temat]
  3. Red Hot Chili Peppers - Road Trippin' Through Time ("wygrana" na RHCP.PL) [Na temat]
Z płyt, które wzbogaciły moją półkę jestem szczególnie zadowolona. Moi przyjaciele zaskoczyli mnie zupełnie swoim prezentem, gdyż w żadnym wypadku nie spodziewałam się dostać płyt Red Hot Chili Peppers, a tym bardziej tych dwóch (Blood Sugar Sex Magik i One Hot Minute). Zaś jeśli chodzi o moją wygraną to był szok, nawet nie wiedziałam o istnieniu tej płyty, a teraz zasila moją półkę (Road Trippin' Through Time).

Komentarze

Popularne posty