Euro spoko cz.4

Półfinały za nami i znamy już dwie drużyny, które zagrają o Mistrzostwo Europy. Czuję satysfakcję, bo przewidziałam to, iż Włosi wygrają z Niemcami i spełni się mój finał. Kto by pomyślał, że występ Włochów na Euro 2012 stał pod znakiem zapytania. Praktycznie nie widziałam pierwszej połowy wczorajszego meczu, ale na drugą bramkę Balloteliego się załapałam. Po raz pierwszy w swoim życiu oglądałam mecz w klubie.
Mamy finał Hiszpania - Włochy, nie obstawiam wyników jak to zrobiłam w przypadku półfinałów, liczę jednak na Hiszpanów. Jedyne Mistrzostwa Europy na których chciałam, aby wygrali Włosi to były te sprzed 4 lat w Austrii i Szwajcarii, które zresztą wygrała Hiszpania. Nie powinnam też zapominać o "kibicowaniu" Włochom w finałach Euro w 2000 roku, kiedy wygrała Francja, ale wtedy kibicowałam tym, którym kibicowała moja rodzina, więc to nie był mój świadomy wybór.

Chciałabym, aby wynik rozstrzygnął się dopiero w karnych. Te emocje, które towarzyszą przy rzutach karnych są nie do opisania, a karne w finale to dopiero gratka.

Jak wy uważacie Hiszpania, czy Włochy?

Mecz odbywać się będzie na Stadionie Olimpijskim w Kijowie, gwizdek sędziego obwieszczający początek finału to godzina 20:45. Niech wygra najlepszy!

Reprezentacja Hiszpanii
Reprezntacja Włoch
                             


To już przedostatni post z serii Euro 2012, ostatni będzie poświęcony zwycięzcy oraz ogłoszę wyniki ankiety, dlatego też jeszcze raz zapraszam do głosowania!

Serdecznie pozdrawiam,
MsPikuss/Pikuś

Komentarze

Popularne posty