Na początek


Zastanawiam się nad przeprowadzką tutaj z domeny blog.com, na razie treści będą umieszczane jeszcze na moim starym adresie (w zakładkach znajdziecie odnośnik do mojego bloga). Muszę się oswoić z Bloggerem, co za ironia, że na stronie anglojęzycznej odnalazłam się od razu, a na stronie, którą mam w ojczystym języku nie umiem nic odnaleźć. Jak pewnie zauważycie na swoim blogu często umieszczam recenzję książek, ale to raczej tylko chęć podzielenia się moją opinią na temat przeczytanej przez mnie pozycji, często (czyt. gdy mam czas) podejmuje dyskusje na różne tematy. Na blogu pojawiły się posty o Aborcji, Miłości, Samobójstwie, Zabobonach, Świecie Mamony... Może moje poglądy okażą się dla Ciebie za ostre, ale nie potrafię ich zmienić, po to chyba właśnie zakłada się blog, aby przekazywać swoje zdanie, to przecież nasza indywidualna internetowa gazeta, w której sami jesteśmy dla siebie korektorem i redaktorem naczelnym. Blog to dla mnie prezentacja tego wszystkiego co mnie wyraża, stąd również post o moich opowiadaniach, czasem umieszczę  jakiś autorski wiersz. Zapraszam do czytania i śledzenia mojego bloga, na razie jeszcze na domenie blog.com, a jeżeli w końcu się odnajdę tutaj to może i tutaj. 

Serdecznie pozdrawiam!
Pikuś

Komentarze

Popularne posty