Oglądane seriale: The Walking Dead

Przymiarka numer dwa do serialu The Walking Dead zakończona sukcesem. Kiedy prawie rok temu serial The Walking Dead został mi polecony, obejrzałam, ale coś mnie odepchnęło od tego serialu, jednakże kiedy dostałam całą pierwszą serię na tacy postanowiłam jeszcze raz spróbować z tymże serialem.

The Walking Dead opisuje losy garstki ludzi, którzy zdołali przeżyć w świecie opanowanym przez zombie. Rick Grimes (Andrew Lincoln) budzi się w świecie w którym nie ma już ludzi, jest w szpitalu, po ranie postrzałowej. W sumie niewiele mogę powiedzieć o fabule serialu, bo obejrzałam bodajże dopiero 3 odcinki, z tym, że jeden nie pełny. W każdym bądź razie serial The Walking Dead opowiada apokaliptyczną wizję świata, w której wyniku niewyjaśnionej pandemii nad światem zapanowują zombie. Rick wraz ze swoją rodziną i resztą ocalałych musi ciągle szukać nowego schronienia, by uchronić przed ofiarami pandemii.


Zbytnio nie przepadam za oglądaniem horrorów, ale serial The Walking Dead wcale mnie nie przeraża, a sama postać zombie bardziej mnie śmieszy, niż straszy. Wspomnieć należy, że The Walking Dead oparty jest na komiksie Roberta Kirkmana (i tu duży plus dla serialu), do którego z chęcią bym dotarła. The Walking Dead na pewno nie jest serialem dla wszystkich, bo nie każdemu może odpowiadać klimat grozy, który w serialu się pojawia, a także sam fakt, że The Walking Dead zaliczyć można do horroru, a ten gatunek trzeba po prostu lubić. Ja polubiłam za sprawą książek Stephena Kinga, ale wciąż nie mogę przekonać się do częstszego oglądania takich filmów. FILM ZAWIERA SCENY DRASTYCZNE I NIE NADAJE SIĘ DO OGLĄDANIA PRZEZ OSOBY PONIŻEJ 18 ROKU ŻYCIA!






Komentarze

Popularne posty