Pomysł na bransoletkę

W sklepach z biżuterią widzę ostatnimi czasy bransoletki owinięte muliną, bądź innym sznurkiem. Szkoda mi na takie cuda pieniędzy, więc postanowiłam wykorzystać nieużywany czarny rzemyk i zrobić z niego użytek, a że mi się nudziło, więc zabrałam się za robotę:
na zdjęciu widoczny jest również czerwony rzemyk, ale go wykorzystam w inny sposób. Czarny rzemyk obcięłam tak, aby pasował na moją rękę, odcięte części przykleiłam do brzegów rzemyka, aby był szerszy.
Następnie przy użyciu dwóch kordonków, splecionych razem owinęłam w ten sposób przygotowany rzemyk:


(wybrałam dwa odcienie zielonego, gdyż to mój ulubiony kolor, a poza tym to kolor nadziei). Końcowy efekt prezentuje się mniej więcej tak:

Planuje dodać do mojej bransoletki,  jakiś nieużywany wisiorek, ale najpierw muszę przeszukać moje pudła z biżuterią. Zrobienie tego zajęło mi tylko 15 minut.


Komentarze

Popularne posty