Nie samą książką żyje człowiek

Oprócz co najmniej 20 książek do przeczytania (tudzież zakupu lub wypożyczenia), mam też parę (no może trochę więcej) płyt, które chciałabym, aby zasiliły moją skromną kolekcję płyt.
Zacznę od nowości:
Źródło: acid-drinkers.com

Acid Drinkers - La Part Du Diable, której premiera w październiku, a dokładnie datę premiery i okładkę zespół ujawni w poniedziałek. Słucham ich od niedawna, ale po koncercie w Żywcu, trochę bardziej ich polubiłam.

Źródło: johnfrusciante.com



John Frusciante - PBX Funicular Intaglio Zone oraz Letur-Lefr, aż dwie płyty, choć nie do końca obie są pełnowymiarowymi płytami, ta pierwsza będzie miała swoją premierę za niedługo, bo już 24 września (o ile dobrze pamiętam) i jest to pełny album, ta druga zaś swoją premierę już miała 17 lipca i jest to EP -ka, której utwory niezwykle mi się spodobały. Jest to coś innego i coś po co bym nie sięgnęła jeszcze  dwa lata temu, ale teraz wiele się zmieniło, a John Frusciante jest jednym z moich ulubionych wykonawców.


Linkin' Park - Living Things, przekonałam się do tego albumu i wydaje mi się, że podoba mi się nawet bardziej niż poprzedni album A Thousand Suns. Linkin' Park lubię już od dawna i jest to zespół z kategorii ulubionych, więc bardzo chciałabym, aby ta płyta znalazła się w mojej kolekcji.

Źródło: powermetal.pl
Nightwish - Imaginerium, ten album premierę miał już rok temu w grudniu. Pomimo tego, iż wolę Nightwish z Tarją, to jednak zauważyłam ich już, jak w zespole była Anette, a że ta płyta po kilkunastu przesłuchaniach wciąż mi się podoba. Chciałabym by stanęła obok innych.
Źródło: czeslawspiewa.com


Czesław Śpiewa i tu w sumie nawet obojętne mi jest jaki album, byleby coś od Czesia. Jakiś czas temu zastanawiałam się nad płytą Czesław śpiewa Miłosza, ale z każdej jego płyty będę się cieszyć jak wariatka.

Źródło: empik.com

Jest jeszcze na tej liście album z muzyką z filmu Zakochani w Rzymie, który niesamowicie mi się podobał. Ta muzyka była piękna i wiem, że przy niej dobrze by mi się pisało.

Post pisany przy muzyce:




Komentarze

Popularne posty