Nie samą książką żyje człowiek cz.3




Dzisiaj moja kolekcja płyt Red Hot Chili Peppers powiększyła się o kolejną płytę, co czyni ją trochę albumem wyjątkowym i unikatowym nie jest to kompilacja przeznaczona do sprzedaży.

Wytwórnia Warner Bros, z którą współpracują "Papryczki" w kwietniu 2011 roku, udostępniła promocyjną składankę Road Trippin' Through Time największym rozgłośniom radiowym w Stanach Zjednoczonych, miało to na celu zachęcenie stacji do puszczania wielkich hitów zespołu, aby po po pierwsze przypomnieć słuchaczom brzmienie zespołu, a po drugie przygotować do wydania nowego albumu (I'm with you), którego premiera odbyła się 29 sierpnia 2011 roku. *


Jak ta unikatowa składanka znalazła się na mojej półce? Historia jest krótka, ale bardzo ciekawa. Otóż jakiś czas temu, jeszcze w 2012 roku portal poświęcony Red Hot Chili Peppers (RHCP.PL) ogłosił konkurs, trzeba było wysłać zdjęcie promujące w jakiś sposób "Papryczki", ja posłałam swoje zdjęcie, które aktualnie znajduje się w nagłówku bloga: Pluszowego Johna Frusciante z moimi pięcioma albumami Red Hot Chili Peppers, jednak konkurs został odwołany z przyczyn niezależnych od organizatora, a dla wszystkich chętnych uczestników przewidziano nagrodę pocieszenia w postaci składanki Road Trippin' Through Time.

Tracklista:

  1. Give It Away
  2. Under The Bridge
  3. Suck My Kiss
  4. Breaking The Girl
  5. Around The World
  6. Otherside
  7. Aeroplane
  8. Californication
  9. By The Way
  10. Snow (Hey Oh)
  11. Soul To Squeeze
  12. Tell Me Baby
  13. Dani California
  14. Can't Stop
  15. Parallel Universe
  16. The Zephyr Song
  17. Road Trippin'
Bardzo się cieszę, że moją skromniutką kolekcję płyt mogła powiększyć taka oto unikatowa składanka, o której jeszcze do niedawna nie miałam pojęcia, bo cóż wstyd się przyznawać, ale czasy, kiedy czasy kiedy byłam na bieżąco w papryczkowym świecie dawno już minęły. Z jednej strony to dobrze, z drugiej nie, ale liczy się fakt, że w końcu o takowej kompilacji się dowiedziałam. Pisane przy owym albumie.

* Informacja o oparta o artykuł na stronie RHCP.PL : Promocyjna składanka Road Trippin Through Time 

Komentarze

Popularne posty