Autoreklama: OBIEKT CHRONIONY

Chciałam tutaj zareklamować, przyznać się do innego bloga prowadzonego przez moją skromną osobę na którym prezentuję treści związane z moją wiarą, pomimo tego, że ma 3 miesiące jest wciąż w ciągłej budowie[klikając w poniższe obrazki można przejść na bloga]:




Mam świadomość tego, że nie jest to tematyka odpowiadająca każdemu, ale mimo wszystko serdecznie zapraszam do odwiedzania OBIEKTU CHRONIONEGO, bo nie jest to suche i pozbawione własnych przeżyć pisanie, ale płynąca z serca chęć opowiedzenia światu o tym w Kogo wierzę i co Ten Ktoś mi daje, a daje wiele. Serdecznie zapraszam raz jeszcze!

***
A na moim blogu zagościła wiosna, stwierdziłam, że  przytłumione kolory  mnie zniechęcają, dlatego też postanowiłam nieco ożywić kolorystykę, barwy wciąż te same (zieleń i żółć), ale w bardziej soczystym wydaniu, pozostawiłam również bez zmian nagłówek i czcionki, co zresztą można zaobserwować.

Komentarze

Popularne posty