20 książek, które chciałabym przeczytać



Z okazji Światowego Dnia Książki postanowiłam zrobić "porządek" w książkach, które od dłuższego czasu chciałabym przeczytać, podzieliłam je na dwie grupy:

  • 10 książek, których nie mam i oczywiście trzeba to w jaki sposób nadrobić
  • 10 książek, które czekają na mojej półce wieki.



Zielona mila - Stephen King
Stephen King - Zielona Mila
Wstyd przyznać, ale nadal nie czytałam Zielonej Mili, a jest to chyba jedna z najbardziej znanych książek Stephena Kinga
Issac Marion - Ciepłe ciała
Odkąd przeczytałam recenzję tej książki na blogu Herbatka z książką, bardzo chcę ją przeczytać. Od dłuższego już czasu poszukuje książki w księgarniach i bibliotekach. Zainteresowała mnie fabuła książki - a mianowicie świat zombie, ale przekazany trochę inaczej, niż nam się wydaje. Mam nadzieję, że w tym roku uda mi się w końcu przeczytać Ciepłe ciała.


Bracia Karamazow - Fiodor Dostojewski

Fiodor Dostojewski - Bracia Karamazow
Klasykę znać trzeba, więc chciałabym przeczytać w końcu Braci Karamazow. 








Hobbit, czyli tam i z powrotem - John Ronald Reuel TolkienJ.R.R. Tolkien - Hobbit, czyli tam i z powrotem
Hobbita chciałam przeczytać od dawna, po obejrzeniu filmu jeszcze bardziej









Książę Mgły - Carlos Ruiz ZafónCarlos Ruiz Zafon - Książę Mgły 

Tę książkę, zobaczyłam kiedyś na półce księgarni, nie mając przy sobie pieniędzy, opis mnie zaintrygował.








Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet - Stieg LarssonSteig Larsson - Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet
Dziewczyna, która igrała z ogniem

Zamek z piasku, który runął
Te trzy książki chce przeczytać od długiego czasu, lubię tego typu książki, więc warto zapoznać się z serią Millenium




Niebezpieczne związki - Pierre Choderlos de Laclos

          Pierre Choderlos De Lacos -Niebezpieczne związki
Książka jest klasyką, film mi się bardzo podobał.




Prestiż - Christopher Priest




Christopher Priest - Prestiż
Uwielbiam film o tym tytule, książka jest na mojej liście obowiązkowej.







Carlos Ruiz Zafon - Cień wiatru

Już nawet nie pamiętam od jak dawna zabieram się za Cień wiatru, wiem, że muszę w końcu przeczytać tą książkę, bo każdy mi ją poleca, a mi głupio, że jeszcze jej nie czytałam. A skoro stoi na półce, to czemu tego nie nadrobić?


Trucizna - Andrzej Pilipiuk


Andrzej Pilipiuk - Trucizna
Ręka mistrza - Stephen KingMoja wygrana w konkursie na Lubimy Czytać, cały czas brakuje mi czasu się za nią zabrać




Stephen King - Ręka Mistrza
Niedawno ją kupiłam, słyszałam o niej wiele pochlebnych opinii, więc chcę ją jak najszybciej przeczytać.





Księżniczka z lodu - Camilla Läckberg Camila Läckberg - Księżniczka z lodu
Gdzieś o niej przeczytałam, pod koniec marca kupiłam. Teraz czeka na swoją kolej.









Człowiek nietoperz - Jo Nesbø
Jo Nesbø - Człowiek Nietoperz
Podobnie jak w przypadku Ciepłych ciał o książce dowiedziałam się za sprawą recenzji na blogu Herbatka z książką. Dostałam ją na święta Bożego Narodzenia



Dom ciszy - Orhan Pamuk




Orhan Pamuk - Dom ciszy
Książka, która kupiła moja siostra, zabrałam się za nią zaraz po zakupieniu, ale jakoś mnie nie porwała, jednak chcę ją przeczytać, bo czytałam na jej temat, wiele pochlebnych opinii.





Bez  pożegnania - Harlan Coben
Harlan Coben - Bez Pożegnania
Po moim zeszłorocznym zapoznaniu z twórczością Cobena czas na jego kolejne ksiażki.









Jednym strzałem - Lee ChildLee Child - Jednym strzałem
Książka czeka na półce bardzo długi czas już nawet nie pamiętam jak długi.









Krętka Blada - Joanna ChmielewskaJoanna Chmielewska - Krętka blada
Książkę kupiłam w wakacje po maturze, wciąż jej nie ruszyłam.















Przed świtem - Stephenie Meyer

Stephenie Meyer - Przed świtem
Nigdy nie skończyłam serii Zmierzch, chciałabym to uczynić, bo nie lubię zaczynać i nie kończyć książek.










A Wy czytaliście któreś z tych książek, jakie są wasze wrażenia? A może któraś z nich wciąż na was czeka?

Komentarze

Popularne posty