Filmowe wyzwania i oczekiwania #3

Jeśli chodzi o moje marcowe wyzwanie, cóż mogę powiedzieć, że dałam plamę, nie obejrzałam ani jednego filmu ze swojego wyzwania, dlatego też na kwiecień nie będzie nowego wyzwania, mam zamiar dokończyć ten z marca, czyli FILMY NAGRODZONE OSKARAMI W KATEGORII: NAJLEPSZY FILM .
Jednak marzec ogólnie był słabym miesiącem jeśli chodzi o oglądanie filmów. Głównie w marcu oglądałam seriale - Grimm - bo po przerwie znów pojawiały się nowe odcinki i X -men Animated, który zapragnęłam sobie odświeżyć po lekturze ostatnich komiksów i oglądałam niemal codziennie po 3 - 4 odcinki (jeden ma 20 minut). Obejrzałam tylko 3 filmy, z tym, że jeden po raz drugi:


  1. Strażnicy Marzeń
  2. Życie Pi
  3. X-men Geneza: Wolverine [obejrzany po raz drugi]
Jestem wręcz zawiedziona swoim filmowym statusem i mam nadzieję, że kwiecień pomoże mi nadrobić te trzy miesięczne zaległości, a w kwietniu czekają mnie kolejne premiery, to straszne, kiedy filmów przybywa zamiast ubywać.

W kwietniu szczególnie czekam na:

  1. Intruz (The Host- to film na który wręcz nie mogę się doczekać i muszę iść na niego do kina, Intruz to książka, którą pokochałam, więc jej ekranizacji po prostu nie mogę sobie odpuścić. Nie jestem fanką Sagi Zmierzch, ale Intruz to coś zupełnie innego. Mam nadzieję, że uda mi się go obejrzeć w kinie, a premiera już 5 kwietnia, czyli za 3 dni...

Z tytułów, które czekają już jakiś czas chciałabym obejrzeć:

  1. Lincoln - połowę mam już za sobą, połowa przed mną
  2. Jesteś Bogiem
  3. Les Miserlables: Nędznicy
  4. a także filmy, który czekają na mnie już długi czas, jest ich tak wiele, że wymienienie ich byłoby tylko nudną wyliczanką, ale między innymi znajdą się na tej liście takie filmy jak: Filadelfia, Iron Man, Pulp Fiction, Czarny Łabędź, Incepcja, Sala Samobojców, Donnie Darko i wiele innych. Są to takie tytuły, że czasem, aż wstyd przyznać, że się ich nie oglądało.

Komentarze

Popularne posty