Stosik kwietniowy #4

Stosik kwietniowy nie jest, aż tak skromny jak stosik marcowy, ale brakuje w nim komiksów, w tym miesiącu zawędrowały do mnie w różny sposób same książki.




  1. King Stephen - Ręka Mistrza
  2. James E.L. - Pięcdzięsiąt twarzy Grey'a [E - book]
  3. James E.L. - Ciemniejsza strona Grey'a [E - book]
  4. Jones Lesley Ann - Freddie Mercury. Biografia legendy [wypożyczona z biblioteki]
  5. Quick Matthew - Poradnik poztywnego myślenia
Biografię Freddiego Mercury'ego dorwałam w bibliotece, kiedy oddawałam Dzieci z Bullerbyn będące lekturą na jedne z moich zajęć, aktualnie jestem w trakcie czytania książki i już dowiedziałam się z niej wiele nieznanych mi wcześniej faktów. Poradnik Pozytywnego Myślenia, który kupiłam (ale w tej chwili pożyczyłam) za pieniądze, które dostałam na święta, już nie mogę się doczekać, aż "zatopię zęby" w tej książce. Bardzo cieszy mnie również pojawienie się na mojej półeczce kolejnej książki Stephena Kinga pod tytułem Ręka Mistrza (co cieszy mnie podwójnie, bowiem niedawno mój ulubiony autor dostał zaszczytne miejsce na mojej półce, ale o tym kiedyś - jak wrócą moje książki) o której słyszałam wiele dobrych opinii, jednakże książka ta czeka na swój czas. W stosiku wymieniłam również dwie popularne ostatnio książki, które przywędrowały do mnie w formie e - booków, aktualnie jestem w trakcie czytania Pięćdzięsięciu twarzy Grey'a, ale muszę sobie porządnie dozować tą książkę, gdyż moja wyobraźnia podczas jej czytania szaleje, co nie zmienia faktu, że mam ochotę przeczytać ją jednym susem, a jako, że mam ją w swoim smartfonie czytam ją praktycznie wszędzie.

Komentarze

Popularne posty