Stosik czerwcowy #6

Nie sądziłam, że czerwiec przeleci tak szybko, trochę pozycji pojawiało się w moich rękach, nie tylko książkowych co wyłącznie mnie cieszy, no ale nie przedłużam i prezentuję swój czerwcowy stosik.

KSIĄŻKI:

W tym miesiącu wpadły mi  w ręce, aż trzy książki mojej ulubionej autorki, Requiem dla wilka wypożyczyłam z biblioteki i już ją praktycznie kończę, więc można się spodziewać się na dniach recenzji tej rewelacyjnej książki. Imię twoje kupiłam za podarunkową kartę do Empiku, którą dostałam od swojej ukochanej grupy na zakończenie Oazy (jeszcze raz kochani Wam dziękuję!), a Sergiusz Czesław Jadwiga, które właśnie czyta moja siostra i zażyczyła sobie, żeby ta książka stała na jej półce kupiłyśmy w Lidlu, kiedy ta się tam pojawiła. Czwartą książką jest książka o Jezusie, którą dostałam na zakończenie oazy od księdza, jestem w trakcie jej czytania i mogę już śmiało powiedzieć, że zmusza do refleksji. Na zdjęciu brakuje albumu o świętym bracie Albercie, który również trafił do mnie z okazji zakończenia oazy, do tegóż albumu dołączony był fabularny film o wyżej wymienionym świętym.

ALBUMY:

Pomimo wielu zarzekań, a także niepochlebnej początkowej opinii, przekonałam się, a nawet polubiłam nową płytę Thirty Seconds To Mars do tego stopnia, że musiała znaleźć się na mojej półce. I ona tak jak książki Mari Nurowskiej pojawiała się na niej dzięki karcie podarunkowej, którą otrzymałam od swojej grupy i cóż przyznać trzeba, że Love Lust Faith+ Dreams to album tego miesiąca, wałkuje ją od rana do wieczora i nawet polubiłam Up In The Air, które jakoś na początku nie zbyt mi przypadło do gustu. Uwielbiam książeczkę tego albumu, a także kolorową płytę, która w tej chwili jest w napędzie mojego odtwarzacza, więc nie mogłam jej zaprezentować. 

Komentarze

Popularne posty