Stosik majowy #5

Stosik majowy, publikowany z kilkudniową zwłoką, tak jak i poprzednie to głównie książki, dwie w formie e - booków, jedna wypożyczona z biblioteki. Coś czuję, że książek elektronicznych w moim przypadku będzie coraz więcej, co z jednej strony mnie smuci, bo kocham zapach książki, ale to tylko kwestia pewnego nowego zjawiska jakim jest mój maleńki, ale użyteczny Sony Xperia Tipo, no ale nie przynudzam i przechodzę do stosiku majowego.

  1. Glukhovsky Dmitry - Metro 2033 [e - book]
  2. Grabiński Stefan - Ślepy tor i inne opowiadania [e - book]
  3. Nurowska Maria - Nakarmić wilki [wypożyczona z biblioteki]
Książkę Metro 2033 pobrałam na początku miesiąca za darmo w ofercie portalu publio.pl co wyjątkowo mnie cieszy, gdyż chciałam ja przeczytać od dłuższego czasu. Podobnie było z ksiażką Ślepy tor i inne opowiadania, tą jednak pobrałam na innym portalu, ale szczerze mówiąc pobrałam ją impulsywnie i nie wiem kiedy za nią się zabiorę, sadząc na moje książkowe zaległości pewnie nieprędko. Jest i kolejna książka  autorki, którą w ostatnim czasie bardzo polubiłam, szczególnie za to, że jej książki po prostu się "łyka", tym razem to Nakarmić wilki, książka, którą wszędzie widziałam zanim odkryłam twórczość Marii Nurowskiej, już się nie mogę doczekać, kiedy zapoznam się z kolejną powieścią tej autorki, a wypożyczyłam ją z biblioteki oddając biografię Freddiego Mercury'ego.  

Z powodu natłoku pracy nie spostrzegłam, że skończył się maj, stąd też ta kilkudniowa zwłoka, ale może po prostu przeniosę również swoje stosikowe publikację na ostatni dzień miesiąca.

Komentarze

Popularne posty