To będą inne wakacje...

Inne w każdym calu. We wrześniu czekają mnie praktyki ciągłe w szkole i przedszkolu, trochę się ich obawiam, wypadałoby również zacząć gromadzić materiały do mojej licencjackiej pracy. Mam wiele książkowych i filmowych zaległości i planów. Przede wszystkim chciałabym się przyłożyć do akcji "Z półki" do której przystąpiłam. Zaczęłam oglądać serial Arrow, który polecił mi mój kolega ze studiów - trzeba przyznać, że bardzo mnie wciągnął (z pewnością pojawi się wzmianka na blogu o tymże serialu), kończę już praktycznie oglądanie Wolverine and The X - men, który również został mi polecony przez tego samego kolegę. Może i wstyd się do tego przyznać, ale również zabrałam się za telenowelę o tytule Gorzka zemsta, ale zanim przystąpię do oglądania już w pełni mam zamiar skończyć X - menów. Przydałoby się nadrobić również filmowe zaległości, które przez cały akademicki rok (i nie tylko) się nazbierały, trzeba będzie też zawitać w kinie na nowym Wolverinie, którego postanowiłam obejrzeć na srebrnym ekranie, mam nadzieję, że tym razem się nie zawiodę. Filmowy cel na wakacje? Jak najwięcej! Mam tak wiele książek do czytania, a czasu pomimo tego, że mam wakacje, bo sesja zaliczona jak najbardziej pozytywnie, jakby mniej niż w roku akademickim, ale chciałabym, aby liczba przeczytanych przez mnie przez ten czas książek wyniosła co najmniej 10, choć bardzo chciałabym ją przekroczyć, w tej chwili zabrałam się za książkę, którą chciałam przeczytać od bardzo dawna, a którą kupiłam jakiś czas temu (Księżniczka z lodu  Camili Läckberg), a potem zabieram się za książki "Z półki", które leżą już tam dłuuugi czas.Oprócz czytania i oglądania mam również plany pisarskie, po skończeniu Braków, powrotów i innych niuansów zabrałam się za pisanie drugiej części, ale także powróciłam do dawnego projektu, który nieco odświeżyłam i nadałam mu nowy charakter (nie będę ukrywała, że po raz kolejny).
W tym roku jak i w latach ubiegłych zawitam na rekolekcjach, jednak tym razem w innym charakterze, już nie jako uczestnik, ale jako animator i będą to rekolekcje OND I i II, na których nigdy nie byłam już wiem, że będę miała grupę OND II, a pojadę do miejscowości, gdzie przeżyłam swoje najgorsze rekolekcje - Istebnej, na całe szczęście tym razem nie jadę tam sama. Boję się tych rekolekcji, ale wiem, że z Bożą pomocą uda się wszystko. Mam w planach również wyjazd z przyjaciółmi na kilka dni.
Nie może również zabraknąć w te wakacje zdjęciowych sesji na które umawiam się ze znajomymi, wszystkie zdjęcia będzie można znaleźć na dA.

Jak można zauważyć zmienił się wygląd bloga, potrzebowałam zmiany tutaj, bo sporo podziału się u mnie, nagłówek wykonałam sama i bardzo mi się podoba ;), mam nadzieję, że Wam również.


Komentarze

Popularne posty