Stosik lipcowy #7

Witajcie!
Wróciłam z rekolekcji, umocniona, zadowolona i w ogóle rozkochana w Panu Bogu [świadectwo], dlatego też lipcowy, dla mnie bardzo bogaty stosik publikuję z małym opóźnieniem.
Na powyższym zdjęciu widać pozycje:
Basiuk Maciej - Bierz i czytaj Biblię - dostałam to na rekolekcjach i niebawem pewnie przeczytam :)
King Stephen - Rose Madder 
Nesbø Jo - Czerwone Gardło
Nesbø Jo - Trzeci Klucz
Powyższe trzy książki zakupiłam sobie sama i mam nadzieję, że wkrótce będę mogła je przeczytać.
Pruś Alicja - Lalki - wygrana w konkursie organizowanym przez portal {Opętani czytaniem}/Lubię czytać na Facebooku, z czego jestem bardzo zadowolona, bo po raz kolejny udało mi się wygrać książkę, której bym nie kupiła, już się nie mogę doczekać, aż się za nią zabiorę.
Young William Paul - Chata - prezent od mojej najlepszej, najukochańszej grupy na rekolekcjach, książkę już czytałam i znajduje się ona na półce w pokoju mojej siostry, ale liczy się gest.

Pozdrawiam!

Komentarze

Prześlij komentarz

Przeczytałeś moją recenzję/post? Podziel się swoją opinią. Za każde pozostawione tutaj słowo z całego serducha dziękuję! :)

Popularne posty