Stosik sierpniowy #8

Witajcie!
Sierpień przeleciał w mgnieniu oka, naprawdę nie zorientowałam się, kiedy minął. W miesiącu tym moje ręce wpadły książki, które od dłuższego (lub nie, przypadek Joyland) chciałam przeczytać i kupić, ale także pozycja, którą już kiedyś czytałam.



King Stephen - Joyland
Odkąd usłyszałam o tym, że wychodzi nowa książka mojego ulubionego autora wiedziałam, że muszę ją kupić i tak też się stało. Mam zamiar wkrótce się za nią zabrać, jestem bowiem bardzo jej ciekawa.
Kleinbaum N.H. - Stowarzyszenie umarłych poetów [pożyczone]
To książka, którą bardzo chciałam przeczytać i w końcu się udało, moją opinię na jej temat możecie przeczytać klikając w tytuł.
Moore Alan, Gibbons Dave - Strażnicy [komiks, wersja mobilna]
Strażnicy to komiks wytwórni DC, który w przeszłości już czytałam, ale postanowiłam przeczytać go ponownie, co było naprawdę dobrym pomysłem. Linki do opinii można znaleźć klikając w odnośniki poniżej:
Tom I
Tom II i III
Tolkien John Ronald Reuel - Hobbit, czyli tam i z powrotem
Nie będę mówiła jak długo przymierzałam się do przeczytania Hobbita, kiedy ten stoi na mojej półce, myślę, że przyjdzie mi to o wiele szybciej.
Zafon Carlos Ruiz - Książę Mgły, Pałac Północy
Te dwie książki chodziły za mną bardzo długo i w końcu udało mi się je wymienić poprzez lubimyczytać.pl na książkę, która mi się zdublowała. Wkrótce zabiorę się za ich czytanie, tak długo czekałam na tę chwile.

Komentarze

  1. Uwielbiam Zafona, jednak te dwie książki chyba są nie dla mnie :)
    Miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Przeczytałeś moją recenzję/post? Podziel się swoją opinią. Za każde pozostawione tutaj słowo z całego serducha dziękuję! :)

Popularne posty