Podsumowanie stycznia #1/2014

Witajcie!
Jak ten czas pędzi, nie tak dawno podsumowywałam ubiegły rok, a tu już minął jego pierwszy miesiąc. Jako, że w tym roku przystąpiłam do kilku wyzwań, a także stworzyłam jedno własne stwierdziłam, że dobrze byłoby zrobić krótkie podsumowanie miesiąca. I to podsumowanie będzie ukazywało się z reguły w pierwszym tygodniu nowego miesiąca. Nie ustalam konkretnej daty, bowiem w tym roku czeka mnie bardzo wiele, między innymi pisanie pracy licencjackiej, a z każdym miesiącem będzie coraz ciężej, ale byle do czerwca.




Przeczytanych książek: 4 (ukończyłam również Władcę Pierścieni: Drużynę Pierścienia, ale mam wszystkie trzy części w jednej, a jestem w trakcie czytania jeszcze, więc nie klasyfikuję tego jako książkę przeczytaną w tym miesiącu)
Wyzwanie Z półki: 2
Wyzwanie Grunt to okładka: 1
Wyzwanie kryminalne: 2
Najlepsza książka przeczytana w styczniu: Bram Stoker - Dracula
Najgorsza książka przeczytana w styczniu:  Dmitry Glukovsky - Metro 2033



Obejrzanych filmów: 8
w tym
krótkometrażowe
pełnometrażowych
Wyzwanie własne Umrę jak nie zobaczę: 2
Wyzwanie Oglądam światowe kino:  1
Najlepszy film obejrzany w styczniu: Wilk z Wall Street, Miłość
Najgorszy film obejrzany w styczniu: -

Może nie osiągnęłam jakiś wysokich wyników, ale dla mnie nie liczy się ilość, a jakość. Styczeń był dla mnie miesiącem gonitwy, bo zbliżała się sesja i co chwilę pisałam coś na zaliczenie, biegałam po placówkach oświatowych, aby podbić dokumenty z odbytych praktyk, ale wynik zarówno książkowy jak i filmowy mnie zadowala.

Chciałabym również opowiedzieć o własnym wyzwaniu czytelniczym, które chciałabym w tym roku zrealizować. Szerzej opowiem o nim w odrębnym poście, ale chciałabym przeczytać książki zaliczane do klasyki, nie tylko powieści nowe i popularne, ale właśnie coś starego, dawnego.

A jak Wam przeminął styczeń? Jesteście zadowoleni z wyników, jakie osiągnęliście?

Komentarze

Popularne posty