Śródziemie, praca licencjacka i własna "książka"...

Mało się tutaj udzielam  (choć na wasze blogi staram się zaglądać codziennie), bo pomimo ferii, które mam z powodu zdania sesji ciągle coś robię. Gdzieś biegam, coś załatwiam. Jednak nie próżnuję, piszę, czytam, z oglądaniem jest większy problem (choć mam parę filmów do obejrzenia, ba paręnaście i trzy odcinki Arrow). Władca Pierścieni całkowicie mnie pochłonął, wszystkie inne książki, które zaczęłam cierpią, bo całkowitą uwagę poświęcam dziełu Tolkiena. Jedynie zaczęty przez mnie komiks o Silk Spectre jako tako czytam, kiedy tylko dorwie się do tabletu. A do tego prężę się, żeby skończyć swoją powieść do końca marca, gdyż chcę zgłosić ją do konkursu. Moja ambicja nie pozwala mi przestać pisać, więc tworzę rozdział po rozdziale i zbliżam się do końca. Jest jeszcze praca licencjacka, która przecież sama się nie napisze, muszę wybrać się do Czechowickiego Domu Kultury, który jest miejscem moich badań, odwiedzić Bibliotekę Śląską, znaleźć więcej potrzebnej literatury. Mam trzy pozycje, ale to za mało za mało! Niedługo blog będzie obchodzić swoje trzecie urodziny, myślę nad jakąś niespodzianką ;)
Musiałam wytłumaczyć swoją nieobecność, taka moja natura... 

Komentarze

  1. Gratuluję zdanej sesji! :) Mnie jutro czeka ostatni egzamin - mam nadzieję, że pójdzie mi dobrze i będę mogła rozkoszować się feriami. Świetnie, że realizujesz swoje marzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :) Życzę powodzenia podczas egzaminu! :)

      Usuń
  2. Powodzenia przy pisaniu. :) I daj znać jak tam konkurs, koniecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, z pewnością się przyda. Oczywiście ;), mam zamiar o ile nie zdążę dokończyć tego, czym aktualnie się zajmuję, wysłać to co kiedyś Ci posłałam, także z konkursu na pewno skorzystam.

      Usuń

Prześlij komentarz

Przeczytałeś moją recenzję/post? Podziel się swoją opinią. Za każde pozostawione tutaj słowo z całego serducha dziękuję! :)

Popularne posty