Stosik kwietniowy #16 (#4/2014)

Witajcie!
Fakt, że byłam w pracy sprawił, że nie opublikowałam stosu na czas. Jednak co się odwlecze to nie ucieczce. Prezentuję swój kwietniowy stos, aczkolwiek nie ma na nim jednej pozycji, którą zamówiłam, ale nie dotarła (jednak mam nadzieję, że pojawi się wkrótce na mojej półce). Kwiecień to kolejny miesiąc, w którym obłowiłam się w bibliotekach z półek "Podaj dalej". Minął mi w oka mgnieniu ten miesiąc, bardzo dla mnie intensywny i pełen niespodzianek, pozytywnych i mniej

Wypożyczone z biblioteki:

Jak to ze mną bywa, nie wyjdę z biblioteki bez ani jednej książki, stąd też ostatnio przyniosłam trzy:

Koppel Hans – „Ona już nie wróci”
Sṻskind Patrick – „Pachnidło” – jestem w trakcie czytania, miałam nadzieję, że ukończę książkę przed końcem miesiąca, ale nawał pracy i spotkania ze znajomymi mi to nie umożliwiły.
Schulz Karol – „Kamień i cierpienie”

Zakupione, otrzymane i przyniesione:

W tym miesiącu kupiłam 3 książki, jedna nie dotarła, a jedną kupiłam dosłownie za grosze, bo za 9, 90 (!) i to w twardej oprawie, a kolejną do pracy licencjackiej. Również trzy przyniosłam z półki „Podaj dalej”, a jedną otrzymałam.

Święta Faustyna Kowalska – „Dzienniczek” - otrzymana
Zapolska Gabriela – „Sezonowa miłość” - przeniesiona z półki "Podaj dalej"
Żeromski Stefan – „Uroda życia” - j.w.
Anderws C. Virginia – „Kwiaty na poddaszu” - kupiona za 9,90 ;)
Kraszewski Józef Ignacy – „Syn marnotrawny” - przenisiona z półki "Podaj dalej"
Pod. Red. Rzewulskiej Elżbiety i Słupczyńskiej Grażyny – „Teatr lalek i dziecko” - zakupiona, jak można się domyślić to pozycja do mojej licencjackiej pracy.

Ta liczba trzy jakoś się tak przejawia dzisiaj ;)

A Wy czytaliście, którąś z tych książek? Coś polecacie? A może coś czeka na Waszą uwagę?

Komentarze

Prześlij komentarz

Przeczytałeś moją recenzję/post? Podziel się swoją opinią. Za każde pozostawione tutaj słowo z całego serducha dziękuję! :)

Popularne posty