Stosik styczniowy #23 (#1/2015)

Witajcie!

Miło mi przyjść dzisiaj do Was ze skromnym stosikiem styczniowym. Szybko przeleciał mi styczeń, ale czytelniczo jestem zadowolona. Tylko dwie pozycje, ale i one cieszą oko. Nie kupiłam żadnej książki w styczniu (dziwne to, ale prawdziwe), wygrałam jedną i jedną pożyczyłam. 

Wygrana:

Zacznę od wygranej, a mianowicie Ostatniego dnia lata Joyce Maynard, którą wylosowałam na blogu Książkowe wyliczanki. Książka bardzo mi się podobała i strasznie się cieszę, że mogłam ją przeczytać.

Pożyczona:

Malowanego człowieka pożyczyłam od koleżanki, jest to aktualnie czytana przez mnie książka i do tej pory bardzo mi się podoba. Dawno nie miałam w rękach fantastyki, ale w końcu przyszła i na nią pora.

Czytaliście, którąś z tych książek? Jakie są Wasze odczucia?

Komentarze

Popularne posty