Zaadoptuj książkę - "Księżniczka z lodu" i "Kaznodzieja" szuka domu! [KONKURS! - zgłoszenia zamknięte]


Dzisiaj przygotowałam dla Was konkurs. Do wygrania będą książko Camili Läckberg  Księżniczka z lodu Kaznodzieja. Książka jest nieczytana[dotyczy Kaznodziei], a więc prawie jak nowa [prawie, bo leży już jakiś czas na półce]. Jednak, aby otrzymać książkę trzeba mnie przekonać, że to właśnie Ty powinieneś dostać tę książkę. Możesz napisać wierszyk, krótki list - liczę na Waszą kreatywność!

Zgłoszenie powinno wyglądać w następujący sposób:
E - mail : twój mail
Odpowiedź konkursowa

Zasady konkursu:
  1. Organizatorem konkursu jest autorka bloga Ukryta za kartami książek.
  2. Nagrodą jest książka z mojej biblioteczki, nieczytana, ale nie nowa.
  3. Konkurs trwa od 15.03.2016 do 22.03.2015.
  4. Zadaniem konkursowym jest przekonanie mnie do tego, dlaczego Ty zasługujesz na tę książkę, w poście konkursowym znajdującym się na tylko na blogu. Uwaga! Inne zgłoszenia nie będą brane pod uwagę.
  5. Będzie mi miło, jeżeli udostępnisz na swoim blogu baner konkursowy, nie jest to jednak warunek konieczny.
  6. Zwycięzca zostanie wyłowiony na podstawie wyboru najciekawszej odpowiedzi. 
  7. Nagrodą są książki Księżniczka z lodu Kaznodzieja.
  8. Ogłoszenie wyników nastąpi do 3 dni od zakończenia konkursu.
  9. Wygrany zostanie poinformowany drogą mailową po rozstrzygnięciu konkursu. W przypadku braku odpowiedzi do 3 dni od wysłania maila nagroda zostaje przekazana komuś innemu.
  10. Adres do wysyłki musi znajdować się na terenie Polski.
Zachęcam do wzięcia udziału w konkursie! :)

Komentarze

Popularne posty