Obiektywnie #4 [Tytułem: Nie tak miało to wyglądać]


Ostatnio mam taki dziki czas, sporo czytam, ale z pisaniem recenzji już u mnie gorzej. Wiecie ślub na karku to spore wyzwanie, szczególnie, kiedy trudności się piętrzą. Żeby nie zostawiać Was z niczym prezentuje post z serii Obiektywnie, bo trochę zdjęć się nazbierało od ostatniej edycji. Wiosna to dla mnie inspirujący czas fotograficzny, dzisiaj na przykład wybrałam się z moją Minoltą na spacer. Nie zanudzam Was treścią, zapraszam do zdjęć :)



W końcu znalazłam idealne ślubne buty :)

"Wycieczka" w Dolnośląskie

Intercity mknie do Wrocławia :)

Mam świra na punkcie wież kolejowych, ta jest z Kłodzka :)



Czytanie po angielsku zawsze spoko :)

Zaproszenia gotowe - można je rozwozić :)

Moja ulubiona seria powróciła :)

Komentarze

Popularne posty