Stos czerwcowy #35 (#5/2016)

Witajcie!
Mamy 30 czerwca, więc przyszła pora na stos. Czerwiec przeleciał jak z bicza strzelił - dosłownie. Trochę nowości zagościło na mojej półce, dużo [jak na mnie] kupiłam książek. Nie mam, gdzie trzymać nowości, bo półka pęka w szwach, ale cóż. Nie przedłużam, tylko opowiadam Wam kilka słów o moich czerwcowych zdobyczach.


Dzisiaj zacznę od trzech powieści otrzymanych od Wydawnictwa Czarna Owca. Od dłuższego czasu chciałam zapoznać się z twórczością Viveca Sten, a że nie przeszkadza mi czytanie od środka to zdecydowałam się na W stronę grozy. Od najmłodszych lat, mam sporą sympatię do Los Angeles, nie pytajcie mnie czemu - wiem tylko, że chciałabym móc zobaczyć to miasto - dlatego też bez wahania zdecydowałam się na Miasto Gniewu Ryana Gattisa, która opowiada o zamieszkach w mieście aniołów. Ostatnia z trzech pozycji od Czarnej Owcy jest Księga wieszczb Eriki Swyler, którą aktualnie czytam. To książka o mrocznej tajemnicy rodzinnej, pełna magii i innych niewyjaśnionych zdarzeń. Mam nadzieję, ją dzisiaj skończyć.

W ramach współpracy z akcją Polacy nie gęsi i swoich autorów mają od Wydawnictwa Nasza Księgarnia otrzymałam kolejną cześć o Zawrociu, tym razem były to Cztery rzęsy nietoperza, które podobnie jak poprzednie części niesamowicie mnie wciągnęły. Powiem Wam, że miło było wrócić po czterech latach do swojej ulubionej seriii, za niedługo podzielę się z Wami swoją recenzją na temat tego tytułu.


Na koniec zostawiłam swoje zakupy. Praca w saloniku prasowym mi nie służy, bo kupiłam sobie Pamiętnik Nicholasa Sparksa, bardzo chciałam przeczytać tę książkę, a kiedy uprzednio seria wychodziła zagapiłam się, więc tym razem skorzystałam z okazji. Drugim tytułem jest Duma i uprzedzenie, wciąż przed mną lektura tego klasyku, a wydanie jest na tyle ładne, że postanowiłam zebrać całą serię. Koloruje mniej, niż wcześniej, ale kolorowanka Koty stała się moim must have, kiedy ją zobaczyłam, a przy okazji za grosika (bo mama kupiła jeszcze kolorowankę dla siebie) skusiłam się na Stulatka, który wyskoczył przez okno i zniknął niedawno z moim Narzeczonym oglądaliśmy film i tylko czekałam na okazję, żeby kupić ten tytuł.

Czytaliście coś? Polecacie? A może któryś tytuł Was zainteresował?

Komentarze

Popularne posty