Fotoksiążka (Portfolio Foxgrafia)


Jakiś czas temu miałam okazję skorzystać z oferty Saal Digital i przetestować jakość oferowanych przez nich fotoksiążek w twardej oprawie. Należę do tych osób, które zdecydowanie wolą oglądać zdjęcia na papierze, aniżeli komputerze. Dlatego też z radością skorzystałam z oferty Saal Digital i stworzyłam swoje za pośrednictwem ich fotoksiążki swoje portfolio. Przesyłkę z gotową fotoksiążką otrzymałam bardzo szybko, co jest ogromnym plusem.


Do stworzenia fotoksiążki pobieramy ze strony Saal Digital Polska program, który sprawnie i bardzo intuicyjnie poprowadzi nas poprzez proces tworzenia. Wszystko co zrobimy możemy dowolnie modyfikować, tworzyć własne układy lub korzystać z tych gotowych. Ja wybrałam z tę drugą opcję, którą dostosowałam do swoich potrzeb.  Program jest bardzo łatwy w obsłudze i pozwala na wiele możliwości edytowania swoich projektów.

Moja fotoksiążka to wersja 36 stronicowa w twardej oprawie w formacie A4 poziomym. Jestem ogromnym miłośnikiem matowego papieru, stąd też wybrałam takie właśnie strony. Rozważałam też matową okładkę, ale nie była zalecana przy ciemnych okładach, a ja nie wyobrażałam sobie okładki jasnej, zdecydowałam się na błyszczącą i jestem pod wrażeniem (nie widziałam matowej, ale ta prezentuje się doskonale).  


Jeżeli zaś chodzi o zawartość, otwierałam fotoksiążkę z lekkim biciem serca. Jednakże to co zobaczyłam na każdej przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Kolory są oddane w 100%, a zdjęcia prezentują się zniewalająco (niestety poza jednym, które z niewiadomego dla mnie powodu jest mocno nieostre, co nie występuje na innych odbitkach tej fotografii). Widać, iż każde zamówienie jest realizowane z ogromną profesjonalizmem i oddaniem. W moim fotograficznym portfolio znalazły się różnorakie fotografie, ale każda z nich: portret czy fotografia produktowa prezentuje się w fotoksiążce od Saal Digital doskonale. Tego oczekiwałam, aby zbiór tych najlepszych według mnie zdjęć mógł mieć wspaniałą oprawę i otrzymałam to dzięki Saal Digital. Teraz mogę z radością prezentować swoje fotografie. 

Komentarze

Popularne posty