Stosik lutowy #2

Mój lutowy stosik jest bardzo skromny, nie ma wśród niego pozycji, które sama kupiłam, są na nim książki pożyczone i wypożyczone.

KSIĄŻKI:


  1. Centkiewicz Czesław Anaruk, chłopiec z Grenlandii
  2. Krüger Maria Karolcia
  3. Lofting Hugo Doktor Dolittle  i jego zwierzęta
  4. Milne Alan Alexander Kubuś Puchatek
  5. Papuźinska Joanna Nasza mama czarodziejka
Wyżej wymienione przez mnie książki są lekturami na studiach, więc postanowiłam je sobie wypożyczyć, żeby móc czytać. Pozycje te w większości są mi znane, ale nie pamiętam już co się w nich działo.

KOMIKSY:

  1. Astonishing X - men: Obdarowani (pożyczone)
  2. Ucanny X- men: Mroczna Phoenix (pożyczony i już oddany, stąd różnica w zdjęciu) [link do opinii]
  3. Wolverine (pożyczone)
Kolega pożyczył mi swoje komiksy należące do Wielkiej Kolekcji Komiksów Marvela, dwa spośród tych wyżej wymienionych już przeczytałam, były to oba komiksy o X - menach. Swoją opinię na temat Uncanny X - men już opublikowałam, a do Astonishing X - men  jest już napisana  i wkrótce pojawi się na blogu. Do Wolverine'a się jeszcze nie przymierzałam, zostawiam go sobie na weekend.

Komentarze

Popularne posty