Stosik marcowy #3

Prezentuję dzisiaj z trzydniową zwłoką Stosik #3: Marzec 2013, spowodowane jest to tym, że na okres Wielkiego Tygodnia nie korzystałam z internetu, tym samym nie miałam możliwości opublikowania stosu, ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, gdyż mogłam dzięki temu zaprezentować tutaj mój nowy książkowy nabytek.

KSIĄŻKI:


  1. Grimm Wilhelm i Jacob - Baśnie
  2. Läckberg Camila - Księżniczka z lodu
  3. Pisana Isabel - Córy nocy
Księżniczkę z lodu chciałam przeczytać od bardzo dawna, jak tylko zobaczyłam ją w ofercie pewnego sklepu od razu popędziłam, aby ją kupić, gdy tylko się pojawiła, teraz nie mogę się doczekać, aż zabiorę się za jej lekturę. Córy nocy to nowy świąteczny nabytek, nie miałam do czynienia nigdy z takiego typu książką, ale chciałam w końcu zapoznać się z dokumentem, a problem jaki ta książka porusza ostatnio bombarduje mnie ze wszystkich stron. Jeśli chodzi o Baśnie braci Grimm pojawili się oni dosyć przypadkowo, na zajęciach z Literatury Dla Dzieci przerabiamy książki dla dzieci, jako że ja praktycznie takich lektur nie posiadam korzystam w tym celu z zasobów Biblioteki Publicznej, z braku czasu wysłałam moją mamę, by oddała Kubusia Puchatka i wypożyczyła mi Dzieci z Bulerbyn, moja mama jednak zrozumiała, że chcę Baśnie braci Grimm, a skoro już je wypożyczyłam uznałam, że zapoznam się z nimi jako miłośnik serialu Grimm.


KOMIKSY:


  1. Iron Man: In Extermis
  2. New X-men (numery od 1 do 4) [recenzja/opinia numer 1 i 2]
Wszystkie komiksy z powyższego obrazka są już przez mnie przeczytane, niestety żaden spośród z nich nie jest mój. Opinie na temat Iron Mana i numerów 3 i 4 New X-men ukażą się wkrótce.


ZMARTWYCHWSTAŁ PAN! ALLELUJA! WESELMY SIĘ! ALLELUJA!

Komentarze

Popularne posty