Filmowe wyzwania i oczekiwania #4


Kwiecień według mnie minął mi o wiele lepiej pod względem oglądalności filmów, niż miesiąc ubiegły, ale i tak czasowo miałam ogromny kłopot z filmami, oglądałam głównie seriale (czyt. X - men).

Obejrzałam sześć filmów, z tym, że jeden w kinie, dwa ponownie, a inne dwa spośród mojej dłuugiej listy filmów do oglądnięcia:


  1. Chłopiec w pasiastej piżamie
  2. Filadelfia [opinia ukaże się wkrótce]
  3. Intruz
  4. Jesteś Bogiem
  5. Siła strachu [opinia ukaże się wkrótce]
  6. Życie Pi - obejrzany ponownie w ramach spotkania ogólnego na Oazie

W maju szczególnie czekam na:


  1. Iron Man 3 - ekranizacje marvelowskich komiksów uwielbiam o czym wspominałam już setki razy, byłam w kinie na poprzedniej części i obiecałam sobie, że pójdę na kolejną, szczególnie po obejrzeniu . Premiera: 8 maja
  2. Szybcy i wściekli 6 - serię filmów Szybcy i wściekli bardzo lubię, dlatego też z przyjemnością zobaczę kolejną odsłonę. Premiera: 24 maja

Tytuły, które chciałabym obejrzeć od dłuższego czasu:

Wszystko to co napisałam w trzeciej odsłonie Filmowych wyzwań i oczekiwań podtrzymuje, ale dwa spośród wymienionych przez mnie filmów już obejrzałam, ale dodaje do tego zestawienia, Meridę Waleczną, którą już dawno chciałam zobaczyć.

Komentarze

Popularne posty