Stosik lutowy #24 (#2/2015)


Witajcie!
Niepojęte dla mnie jest to jak szybko minął luty. Miesiąc dla mnie bardzo nieprzewidywalny, ja nie wiem co z tym lutym. Jest ostatni dzień naszego lutego, więc przychodzę ze stosem. Według mnie dużym, jak zresztą możecie zobaczyć na fotografii. Dzisiaj większy misz - masz źródeł książek, ale wciąż brak zakupionych. Do dzieła!

Recenzenckie:


Od wydawnictwa SQN otrzymałam trzy pozycje, które to bardzo mnie ciekawią:
  1. Philip Houston, Michael Floyd, Susan Carnicero, Don Tennant - Anatomia kłamstwa. Agenci CIA pomogą ci wytropić fałsz, zdradę, nielojalność, oszczerstwo, plotki.
  2. Richard Preston - Strefa skażenia
  3. Robert Enke, Ronald Reng - Życie wypuszczone z rąk
Na początek zabrałam się za Anatomię kłamstwa i powiem szczerze, że niezwykle interesujące to wszystko, ale czy rzeczywiście będzie tak jak zapewnia wydawca zobaczymy później. Strefa skażenia to książka o Eboli i trochę się jej obawiam, jest jeszcze Życie wypuszczone z rąk, które jak przypuszczam nie będzie łatwą pozycją. 

Wypożyczone z biblioteki:


Odwiedziłam bibliotekę, bo byłam w pobliżu i postanowiłam znaleźć coś dla siebie i tak tymczasowo przygarnęłam:
  1. Nicci French - Tajemniczy uśmiech 
  2. Dorota Terakowska - Samotność Bogów
Przede wszystkim postanowiłam zapoznać się z twórczością Nicci French i już możecie przeczytać moje wrażenia po Tajemniczym uśmiechu, zrobicie to klikając w tytuł. Po drugie skusiłam się na przypomnienie sobie Samotności Bogów mojej ulubionej autorki.

Przyniesione z półki "Podaj dalej":


Skoro była biblioteka, to Ola nie mogła przejść obok półki "Podaj dalej" bez rzucenia okiem i tak wzięłam dwie książki:
  1. William Wharton - Stado
  2. Bruno Ferrero - Nowe historie
Nowe historie to zbiór opowiadań, które już za mną i na dniach możecie spodziewać się ich recenzji. Co do Stada mam wrażenie, że trochę poleży na półce.

A Wy czytaliście którąś z tych książek? Coś polecacie? Może chcielibyście coś przeczytać?




Komentarze

Popularne posty