Stosik marcowy #25 (#3/2015)

Witajcie!
Przychodzę do Was w końcu ze stosem marcowym, nie mogłam się zmotywować do zebrania książek i sfotografowania ich, choć wiele rzeczy wokoło fotografowałam, a jeszcze doszły do tego kłopoty komputerowe. Marzec przeminął niesamowicie szybko, ale bardzo ucieszył pod względem książkowym. Ciekawi co przybyło do mnie w marcu?

Recenzeckie:

W marcu otrzymałam dwie książki od Społecznego Instytutu Wydawniczego Znak:

A.S.A. Harrison - W cieniu 
Ten thriller psychologiczny bardzo mnie zaintrygował i będzie to następna książka po lekturze Życia wypuszczonego z rąk. Zobaczymy.

O tej książce mogliście już przeczytać na blogu, okazała się, że to całkiem przyjemna lektura.

Zakup własny:

Simon Toyne - Sanctus
Książkę kupiłam z Panią Domu, zaciekawiła mnie okładka, a i opis książki wydaje się być intrygujący. Choć pewnie na swoją kolej poczeka.

A Wy jesteście ciekawi któreś z książek? A może którąś czytaliście?





Komentarze

Popularne posty