Stos kwietniowo - majowy #34 (#4/2016)


W maju tak się zagalopowałam, że zapomniałam o publikacji stosu. W czerwcu w końcu jest, ale i tak ma spore opóźnienie, ale JEST! Połączony stos kwietniowo - majowy, może nie jest obszerny, ale jest dobry na możliwości jakie ostatnio mam. Gotowi?

Nie będę stosu rozbijała na miesiące, ale przedstawię go standardowo, czyli:
W końcu postanowiłam zapoznać się z twórczością Remigiusza Mroza, bardzo udaną Ekspozycją, a także doszkolić się w języku angielskim, brakuje jednego tytułu, który pojechał w trasę z moim Narzeczonym, taki wspólny pożytek z książek dwujęzycznych: Przygody Tomka Sawyera, Wyspa skarbów, Piotruś Pan i Rozważna i romantyczna, a na zdjęciu brakuje Robinsona Crusoe.

O Pułapce i Korytarzem w mrok mogliście już przeczytać kilka słów, zaś Wielka księga kaca to książka aktualnie przez mnie czytana. Ciekawa jest, nie powiem.

O Zemście Katarzyny Michalak nie będę pisała więcej, aniżeli napisałam w recenzji. To nie książka dla mnie.

Na koniec już prezentuję Wam tytuły otrzymane w ramach współpracy z akcją Polacy nie gęsi i swoich autorów mają. Oba tytuły, czyli Bez wyroku i  Gry i zabawy już za mną, to były ciekawe i wymagające książki, ale na recenzje będzie trzeba trochę poczekać.

A Was coś zainteresowało? Chcielibyście przeczytać?

Komentarze

Popularne posty