The Amazing Spider-Man: Powrót do domu


Po fenomenalnym komiksie o X-menach sięgnęłam po swój komiks, również należący do Wielkiej Kolekcji Komiksów Marvela, tym razem jednak był to Spider - Man. Według mnie chyba najbardziej znany i rozpowszechniony z superbohaterów Marvela, kojarzą go wszyscy, a wśród chłopców to popularny motyw koszulek, tornistrów, pudełek na II śniadanie itp. Komiks ten prezentowałam dwukrotnie, raz w poście Komiksy, a raz w Stosiku grudniowo - styczniowym#1

W albumie The Amazing Spider-Man: Powrót do domu znajduje się 6 numerów (#30 - 35)drugiej serii komiksów o Spider-Manie: The Amazing Spider - Man. Znany superbohater, który jako nastolatek został ukąszony przez zmutowanego pająka i stał się człowiekiem pająkiem. W prezentowanym albumie Peter Parker nie jest już nastolatkiem, ale dorosłym mężczyzną, który wiele już w swoim życiu przeszedł, a jednak ponownie musi stanąć do walki, tym razem jego przeciwnikiem będzie coś, a raczej ktoś z kim kto jest ponad jego siły, z pradawnym złem, które nie spocznie póki Człowiek Pająk nie zginie. Spider - Man poznaje również tajemniczego starszego mężczyznę, który odznacza się podobnymi zdolnościami jak nasz bohater..

Przyznam szczerze, że czytałam ten album zawierający kilka numerów dosyć długo, kupiłam go bowiem zaraz po wydaniu, czyli w grudniu jakoś przed świętami i co prawda zaczęłam go czytać, ale potem odłożyłam na półkę i w ten sposób czekał, aż do niego powrócę. Nie to, że mi się nie podobał, bo był niesamowity, ale ja na czytanie komiksów muszę mieć chęć. Po lekturze X-menów po prostu mi się zachciało. Cóż mogę powiedzieć o albumie The Amazing Spider - Man: Powrót do domu, z tą historią wcześniej się nie spotkałam, co prawda 7 lat temu czytałam właśnie tę serię, ale do tych numerów nie dotarłam. Bardzo przyjemnie mi się czytało ten komiks, przede wszystkim dlatego, że poznałam historię, którą słabą kojarzyłam, jednak Spider - Man to niekoniecznie moja ulubiona postać, może jeszcze kiedyś tak było, ale w tej chwili dla mnie on po prostu spowszedniał, ale mimo to bardzo dobrze mi się go czytało i te wszystkie chwile, które poświęciłam na jego lekturę były czasem dobrze zagospodarowanym.


Uważam, że Spider - Man jest postacią na tyle powszechną i najbardziej znaną ze wszystkich bohaterów Marvela, że może zachęcić dzieciaki przede wszystkim, ale również starszych odbiorców do zainteresowania komiksami, nie tylko filmami na ich podstawie, ale również ich podstawą.



Komentarze

  1. To nie 5 numerów a 6 wchodzi w skład tego komiksu (30,31,32,33,34,35 i 36 )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, dziękuję za poprawienie :). Już poprawiam w tekście.

      Usuń

Prześlij komentarz

Przeczytałeś moją recenzję/post? Podziel się swoją opinią. Za każde pozostawione tutaj słowo z całego serducha dziękuję! :)

Popularne posty