Żegnamy marzec i witamy kwiecień

Czas pędzi. Rok temu 1 kwietnia przypominał mi, że to nie żart do mojego ślubu pozostało 6 miesięcy, a tu już po ślubie jestem pół roku! Tak trochę prywaty, a co z moimi blogowymi marcowymi planami i ich realizacją? Zobaczcie sami, ja jestem zadowolona!

Marcowe podsumowanie:

Mogę być zadowolona z ilości przeczytanych książek, nie mam tendencji spadkowej. Przeczytałam ponownie 6 książek, a byłoby 7 tylko brakło mi jeszcze jednego dnia. Jak planowałam rozpoczęłam lekturę po angielsku, ale do tego potrzebuję dużo skupienia, więc czytam powoli, zaczęłam także Emmę Jane Austen, lecz po początkowym zachwycie, teraz utknęłam w martwym punkcie, może w kwietniu skończę? Marzec to także miesiąc spotkania po latach! Spotkałam się z Klaudią z Herbatka z książką, z którą chodziłam do liceum, to było naprawdę miłe spotkanie. Zaniosłam do biblioteki książki do których już nie wrócę.

Czytałam bardzo różne lektury, ale moim numerem jeden chyba stała się Dziewczyna z daleka, ale po piętach depcze jej Jak cię zabić kochanie. Nie mogę także zapomnieć o wspaniałym Słowiku, który przeniósł mnie do nieco mroczniejszych czasów. Zapoznałam się również z Baśniami barda Beedle'a, o których już niebawem Wam opowiem, próbowałam również dowiedzieć się co się stało z detektywem Pozytywką w najnowszej książce autorstwa Grzegorza Kasdepke. Szukałam również swojej drogi do kreatywności z Mindfulness. Droga do kreatywności

Poza czytaniem oczywiście było granie, w planszówki i The Sims 4, zastanawiałam się nad powrotem do świata Wiedźmina, ale zaniechałam pomysłu, ale kto wie, co przyniesie kwiecień? Na blogu oprócz recenzji mogliście przeczytać o moich dwóch miesiącach z abonamentem Legimi, a także standardowo dzieliłam się z Wami moim światem widzianym za obiektywem. Ładna pogoda zachęcała mnie do wyjść na zewnątrz, stąd też wpisów na blogu pojawiło się mniej. Zapomniałabym o wpisie o planszówkach, gdzie dzieliłam się tym co mamy i w co gramy.

Co na kwiecień:


Wpis o abonamencie Legimi był pierwszym z serii Czytelniczy kącik, gdzie będę Wam chciała pokazać trochę mojego czytelniczego światka. Wpis o planszówkach także nie był jednorazowym wybrykiem, analogicznie pojawi się moja opowieść o grach komputerowych i nie tylko! Chodzi mi po głowie parę słów na temat moich muzycznych upodobań, a także bardzo chciałam Wam opowiedzieć co nie co na temat Atomistyki, więc może właśnie w kwietniu to nastąpi? Będzie też konkurs z niespodzianką. Oczywiście to wszystko plany, a jak będzie okaże się w kwietniu!

A Wam kochani jak minął marzec?

Komentarze

Popularne posty