Filmowe podsumowanie roku 2012
Także wypadałoby podsumować obejrzane przeze mnie filmów, tu według mnie jest o wiele lepiej, aniżeli z książkami. Obejrzałam ich dużo i to filmów różnorakich, przede wszystkim z czego jestem dumna, obejrzałam pozycję do których przymierzałam się już jakiś czas (nie dokończyłam jednak postanowienia na rok 2011). W tym roku zaczęłam oglądać aż trzy seriale (!), co dla mnie jest czymś niewiarygodnym. Wybrałam się do kina na film Woody'ego Allena, który jest niewątpliwie moim ulubionym reżyserem, a to sukces z mojej strony, bo już parę razy chciałam iść do kina na jakiś film Allena, ale zawsze było mi nie po drodze.W kinie byłam na siedmiu filmach, dla mnie to wyczyn, gdyż w ostatnim czasie rzadko bywałam w kinie.Ze swoich planów filmowych na ten rok nie obejrzałam tylko kilku filmów. Obejrzałam Amelię, do której przymierzam się w zasadzie już od zeszłego roku. Dużo filmów obejrzałam na HBO, które pojawiło się w naszym abonamencie we wrześniu, wiele obejrzałam też filmów po raz któryś, ale ja lubię wracać, szczególnie do ulubionych filmów. Tymczasem w roku 2012 obejrzałam filmy takie jak(oznaczone gwiazdką obejrzałam w kinie):
- Kaznodzieja z karabinem
- Kobieta Kot
- Frankenweenie*
- Sucker Punch
- Szósty zmysł
- Saga Zmierzch: Przed Świtem cz.2
- Obcy
- Kłopoty z żołędziami
- Odlot
- Bestia
- Dystrykt 9
- Prometeusz
- Harry Potter i Insygnia Śmierci cz.2
- Uprowadzona 2*
- Postrach Nocy
- Spotkanie
- Punisher
- Miłość na żądanie
- Dorian Gray
- Żona na niby
- Przeznaczone do burdelu
- Nietykalni
- Giganci ze stali
- Poznasz przystojnego bruneta
- Zombieland
- Obława
- Mroczne cienie
- Smerfy
- Planeta 51
- Osmosis Jones
- Invictus - Niepokonany
- Służące
- Auta 2
- 1920: Bitwa Warszawska
- Muppety
- Miasteczko Halloween
- Zakochani w Rzymie*
- Iniemamocni
- Jestem numerem cztery
- Capitan America: Pierwsze starcie
- Rozmowy nocą
- Bandyta
- Turysta
- Odrzucone
- Skazani na Shawshank
- Król Lew
- Dzieci Kukurydzy
- Źródło
- Sweeney Todd: Demoniczny golibrody z Fleet Street
- Kołysanka
- Avengers*
- Pamiętnik
- Królewna Śnieżka i Łowca*
- Śniadanie u Tiffany'ego
- 1408
- Gorączka złota
- Dziewczyna z tatuażem
- Vincent
- Artysta
- Amityville
- Wzgórze nadziei
- Kot w butach
- Gabinet doktora Calligari
- Nosferatu Symfonia Grozy
- Anastazja
- Liga niezwykłych dżentelmenów
- Zakochany kundel
- Upiór w operze
- Jak wytresować smoka?
- Co nas kręci, co nas podnieca
- Jak zostać królem?
- Jeździec bez głowy
- Seksmisja
- Ghost Rider 2
- Prestiż
- Burleska
- Sok z żuka
- August Rush (Cudowne dziecko)
- Underworld
- Kac Vegas w Bangoku
- 360*
- Parnassus
- Australia
- Van Helsing
- Looper
- Amelia
- Toy Story 2
- Kevin sam w domu
- Kevin sam w Nowym Jorku
- Zróbmy sobie wnuka
- Opowieści z Narnii: Książę Kaspian
- Sezon na misia
- Odważni
- Ognioodporni (Próba ogniowa)
- Hobbit: Niezwykła podróż*
Z filmów obejrzanych w kinie najbardziej cieszę się, że udało mi się wybrać na Hobbita (dla którego poświęcę post), Avengers i na Frankenweenie.
Zaczęte i skończone seriale:
- Pamiętniki Wampirów (zakończyłam oglądanie)
- Grimm
- White Collar
- Moonlight
- The Walking Dead
A jakież mam filmowe plany na rok 2013? Znając życie filmy znajdą się w ciągu roku, bo lista filmów, które chcę obejrzeć jest dłuższa niż krótsza, ale jeśli chodzi o premiery, które będą miały miejsce w roku 2013 to chce obejrzeć: Iron Man 3 - uwielbiam ekranizacje komiksów Marvela, więc czemu miałaby tego filmu nie obejrzeć, szczególnie, że Iron Man jest dla mnie dosyć interesujący;
Intruz - pokochałam książkę, z przyjemnością obejrzę film;
i z pewnością coś w reżyserii Woody'ego Allena czy Tima Burtona, o ile moi ulubieńcy uraczą mnie czymś nowym.
Ja dalej przymierzam się do "Amelii", jak również do wielu innych filmów, które przedstawiłaś. Życzę Ci, aby Twoje postanowienia zostały zrealizowane. :)
OdpowiedzUsuńBardzo dziękuję, przyda się, bo u mnie z postanowieniami ciężko. "Amelię" gorąco polecam, niesamowity film, żałuję, że obejrzałam go tak późno, ale lepiej późno niż wcale. :)
UsuńPozdrawiam!